NAK TUKAR DARI YONG PENG KE KOTA BHARU, KELANTAN

NAK TUKAR DARI YONG PENG KE KOTA BHARU, KELANTAN

ROSMAWATI MUHAMMAD
Assalamualaikum, saya guru PI jqaf kohort 2006 sedang mengajar di SK SERI YONG PENG, BATU PAHAT, JOHOR ingin bertanya khabar sekiranya ada yang mengajar di Kota Bharu dan berhasrat mengajar di Yong Peng. Saya perlu ikhtiarkan pertukaran ini secepat mungkin memandangkan ayah dan ibu saya sudah terlalu tua dan uzur yang memerlukan perhatian dan jagaan daripada saya, sebagaimana yg mereka hajatkan..Wassalam..