jqaf ba 06 tukar dari kluang, johor ke shah alam/ 3 penjuru (kluang-kuala pilah(n9)-shah alam

jqaf ba 06 tukar dari kluang, johor ke shah alam/ 3 penjuru (kluang-kuala pilah(n9)-shah alam

suraya
salam, saya jqaf ba 06 ingin bertukar dari bandar kluang, johor ke shah alam/klang/ puncak alam. ataupun pertukaran secara 3 penjuru iaitu saya ke shah alam dan anda ke kuala pilah n9 atau ke kluang, johor. sesiapa yang berminat sila hubungi saya di talian 0193194661. kalo ada kawan-kawan yang ingin bertukar ke tempat-tempat yang disebutkan tadi sila war-warkan kepada mereka ye. syukran.