jqaf ba dari kuala pilah ke kawasan yang berhampiran dengan nilai /sepang

jqaf ba dari kuala pilah ke kawasan yang berhampiran dengan nilai /sepang

suraya
salam, saya jqaf ba 06 ingin bertukar dari bandar kluang, johor ke shah alam/klang/ puncak alam. ataupun pertukaran secara 4 penjuru iaitu saya ke shah alam dan anda ke kuala pilah n9, nilai/sepang atau ke kluang, johor. sesiapa yang berminat sila hubungi saya di talian 0193194661. kalo ada kawan-kawan yang ingin bertukar ke tempat-tempat yang disebutkan tadi sila war-warkan kepada mereka ye. syukran.