suka sama suka

man

suka sama suka

man
saya mengajar kat bandar kuching sarawak(confirm area bandar, tak tipu punya) ...........ade tak sesiapa berminat nak tukar suka sama suka dari kelantan ke sini ( sarawak, kuching)....ataupun kalau tak ada dari kelantan pun tak pe...mana-mana negeri dari semenanjung pun di terima.... antara sebab utama memohon pertukaran sss ni ialah: aku dah boring naik kapal terbang...susah weiiii anak bederet deret...
utk makluman korang aku kohort 2005 opsyen bahasa arab...
kalu ada yang berminat sila respon....