tukar dari kluang-n9-selangor

suraya
salam ada x sesiapa yang berminat nak wat pertukaran 3/4 penjuru. saya sekarang di kluang, johor ingin bertukar ke area selangor. saudari zakyrah dari kuala pilah ingin ke johor. kami mencari sesiapa yang berada di area selangor yang ingin ke kuala pilah,n9. jika berminat sila hubungi saya di 0193194661

Re: tukar dari kluang-n9-selangor

jamilah
saya guru jqaf opsyen PI ambilan januari 2011.. sekarang masih dalam LPBS. Saya nak mengajar di kuala pilah.. sekarang saya ditempatkan di sek keb sg kapar indah, klang, selangor.. nak tanya, saya boleh bertukar x dengan akak atau saya kena cari tahun yang sama?  no tel saya 0196328156.. Hbgi saya kak ye..