tukar sma suka dr klang nk tukar ke pengkalan hulu perak

tukar sma suka dr klang nk tukar ke pengkalan hulu perak

maria
salam..saya kohort 2008 opsyen PAI. sahabat yg sudi bertukar dgn saya sila hubungi saya 012-3975776@013-2792533

Re: tukar sma suka dr klang nk tukar ke pengkalan hulu perak

miejay
Salam.nk tnye,klang di kawasan mn? ana mengajar di SK. Sungai Balai, Bagan Datoh Perak.

ustzah boleh ambil cntct nom saya 019-5900213